Kompenzace za zpožděný, zrušený let nebo za problém se zavazadlem.

Určitě nemám nalítáno tolik kilometrů, jako ti, co cestují letadlem třeba každý týden, ale je pravda, že někteří už se mě ptali, jestli nemám zkušenosti s kompenzací za zrušený nebo zpožděný let. Tuto možnost už jsem měl v roce 2017, kdy jsme letěli do Bergama, ale přistáli v Bologni.

Bylo to i vtipné, protože si vzpomínám, že jsem se podíval na hodinky a jelikož se blížil čas přistání, vybídl jsem mého šestnáctiletého syna Matýska, ať to přistání natočí na mobil. Když už točil asi 45 minut, bylo mi podezřelé, že ještě nejsme na zemi a pak se z reproduktorů ozvalo, že bohužel kvůli povětrnostním podmínkám, přistaneme až v Bologni.

Letecká společnost nás sice přepravila do Bergama autobusy, ale my jsme přijeli pomalu s tříhodinovým zpožděním. Ujel nám vlak, na který jsem měl koupené lístky přes internet a samozřejmě jsme si museli najít ubytování, kde tu noc přespíme. Vzešlo z toho naše první pravidlo při cestování:”Nikdy si nekupuj lístky na přípojné spoje dopředu!“.

Ale stejně jsme tuto chybu zopakovali hned druhý den, při výletě po městě Bergamo. Časové jízdenky tu totiž platí hned od zakoupení v automatu, což jsme netušili a pro jistotu si koupili jízdenky i na zpáteční cestu. Blbouni! 😀

Tak ale zpět ke kompenzaci za zrušený či zpožděný let anebo za problém se zavazadlem. Jak říkám, osobně jsem to ještě neřešil, ale když budete potřebovat, můžete využít stránky, kde se za vás o kompenzaci postarají!

Počet online čtenářů: 0

 

 

Pošli to dál
  • 3
    Shares
« (Previous Post)


Comments are Closed

© 2018: Vlasťa Macík | Travel Theme by: D5 Creation | Powered by: WordPress